بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

دود تصمیمات احساسی در چشم فعالان بازار 

گویا مسئولان بورس نگاه خود را از فعالان و دلسوزان بازار مدت مدیدی است که بسته اند و گوششان به حرف دلسوزان و کارشناسان بازار بدهکار نیست، تنها تصمیمات خود را در راس گرفته و عملی می‌کنند که قطعا دود این تصمیمات احساسی و بدون تفکر به چشم فعالان و مسئولین ذیربط درآینده خواهد رفت.
کد خبر : ۲۲۰۵۶۲
 
دود تصمیمات احساسی مسئولان در چشم فعالان بازار 
 
علیرضا قدرتی کارشناس بازار سرمایه به فروش سهام عدالت اشاره و به بورس‌نیوز اظهار کرد: راه حل فروش سهام عدالت به این روش عملی نبوده و‌ای کاش مسئولان سازمان بورس با تامل، تعقل و تمهیدات بهتری این کار را انجام دهند. 

وی ادامه داد: گویا مسئولان بورس نگاه خود را از فعالان و دلسوزان بازار مدت مدیدی است که بسته‌اند و گوششان به حرف دلسوزان و کارشناسان بازار بدهکار نیست، تنها تصمیمات خود را در راس گرفته و عملی می‌کنند. 

قدرتی خاطر نشان کرد: قطعا دود تصمیمات احساسی و بدون تفکر در آینده به چشم فعالان بازار و به طور خاص به مسئولین ذیربط خواهد رفت. 

وی ادامه داد: پارادایم و طرح بازار سرمایه کاملا عوض شده و جایگاه بورس در میان دولتمردان، مسئولین و مردم تغییر کرده، گویا عده‌ای این تغییرات را باور نداشته و خواسته یا ناخواسته اقداماتی انجام می‌دهند که به ضرر بازار سرمایه و در نهایت مردم است.

این کارشناس بازار سرمایه به جایگاه خوب سهام عدالت اشاره و عنوان کرد: این سهام جایگاه خوبی داشته، ولی نباید با تصمیمات عجولانه شیرینی آن را به تلخی تبدیل کرد چرا که سهام عدالت نیازمند فرهنگ سازی و مشخص شدن وضعیت، بازدهی و دورنما خواهد بود. 

وی افزود: بسیاری از افراد حاضرند که سهام را به قیمت منصفانه خرید کنند، اما در این رابطه هیچ گونه تلاشی صورت نگرفته و شاید راحت‌ترین کار برای دوستان سازمان بورس این است که دکمه اینتر را فشار داده و صف‌های خرید را تبدیل به سهام فروش کنند، که آسان ترین، اما غیرمنطقی‌ترین کار برای فروش سهام عدالت خواهد بود.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

تغییر در پارادایم بازار سرمایه/ با دیدی جدید وارد شوید

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

سهم‌های بزرگ مچ صنایع کوچک را خواباند 

معاون بازار‌های خارج از بورس فرابورس ایران گفت:

معامله سهام عدالت در فرابورس

ارسال نظر